oferta

Kampanie Google Adwords.

Kampanie Adwords to obecnie jeden z najpopularniejszych sposobów na dotarcie do klientów, którzy surfują po sieci w poszukiwaniu najlepszych produktów i usług. Kanał do promocji Google jest obecnie bezkonkurencyjny, jeśli chodzi o zasięgi i dostępne formy reklamy.

Nasz profesjonalny team czuwa zaś nad tym, żeby działania w ramach tego rodzaju promocji Twojej witryny przebiegały sprawnie i przekładały się na efektywną reklamę Google.

Marketing internetowy, to jest to!
Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w internecie? Sposobów jest oczywiście wiele, ale jeśli zależy nam na zwiększeniu zasięgu i wypłynięciu na przysłowiowe szerokie wody, powinniśmy na serio rozważyć włączenie kampanii Ads, zwanej dawniej AdWords do naszej strategii. To jedno ze skuteczniejszych narzędzi online, które jest dostępne dla każdego. Nie każdy jednak potrafi z niego właściwie korzystać, ale o tym nieco później. Przed Państwem Google Ads!
Moment, w którym projekt Google Ads ujrzał światło dzienne należy uznać za jeden z kroków milowych w całej historii marketingu internetowego. I nie ma w tym stwierdzeniu przesady. Dla zainteresowanych tematem 20 października 2000 roku był wiekopomnym dniem, w którym zasady promowania się w sieci weszły na nowy, nieznany do tej pory poziom. To właśnie wtedy miała miejsce premiera platformy reklamowej Google Adwords.
Google, jak to Google, zna się na rzeczy, a jak już się weźmie za jakiś projekt, zaczynamy się zastanawiać, jak to możliwe, że mogliśmy żyć w świecie pozbawionym takiego czy innego rozwiązania zaproponowanego przez twórców najpopularniejszej światowej wyszukiwarki. Nie inaczej było w przypadku Google Adwords. Informatyczny potentat stworzył niezwykle sprawne i funkcjonalne narzędzie, które umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania.

Pojawiają się one zazwyczaj na górze i są lepiej widoczne i bardziej wyeksponowane niż wyniki, które pochodzą z ruchu organicznego. Charakterystyczne ramki z Google Ads zobaczymy też na stronach, które współpracują z wyszukiwarką. Reklamy, które wyświetlają się użytkownikom na ekranach monitorów oraz smartfonach, mogą też przybierać różne formy: banera, grafiki lub wideo.

Korzyści, korzyści

Kampanie Google Ads nie zawojowałyby rynku, gdyby nie to, że są po prostu skuteczne. Efekty uruchomienia kampanii SEM, która koncentruje się na wypozycjonowaniu witryny w wynikach wyszukiwania, można zaobserwować natychmiast, co czyni z platformy Google najszybsze narzędzie w pracy marketingowca. Najwięksi sceptycy muszą przyznać, że amerykańskie gigant informatyczny udostępnił rozwiązania, które… po prostu działają.

Umiejętnie zaplanowana kampania Google Adwords zwiększa w widoczny sposób ruch na stronie internetowej czy w sklepie online, co w sposób bezpośredni przekłada się na wyższe zaangażowanie użytkowników i szanse na sprzedaż. Co ważne, decydując się na prowadzenie kampanii Google Ads, jej efekty zobaczysz niemal natychmiast!

Uruchomienie reklamy oznacza, że od “teraz, zaraz” Twój baner będzie się wyświetlał użytkownikom sieci. Tak szybkich efektów nie dają inne, bardziej tradycyjne metody marketingu internetowego, pozycjonowania witryny, produktu czy oferty, na których na efekty trzeba czekać niekiedy nawet miesiącami.

Reklama skrojona na miarę

Co również ważne, reklama nie wyświetla się wszystkim użytkownikom sieci, lecz jest zawężona do grupy, która jest potencjalnie najbardziej zainteresowana ofertą. Taki rodzaj targetowania także zwiększa szanse na zakończenie miesiąca na finansowym plusie. Google Ads pozwala także na geolokalizację reklamy w zależności od potrzeb.

Baner może pokazywać się użytkownikom zamieszkującym konkretny obszar – wówczas możemy mieć pewność, że oferta zakładu fryzjerskiego z Kędzieżyna-Koźle nie wyskoczy w przeglądarce mieszkańca Torunia, który poszukuje eksperta od ujarzmiania niesfornych loków. To rewelacyjna opcja dla tych, którzy działają lokalnie i nie interesuje ich wyjście poza swoje podwórko.
Kampania SEM nie zawsze jest jednak prowadzona zgodnie z regułami, co skutkuje tym, że pieniądze na reklamę są marnotrawione. Kiedy tak się dzieje i czego się wystrzegać? Mniej doświadczeni reklamodawcy rozpoczynający swoją przygodę z Google Ads często niewłaściwie dobierają słowa kluczowe. Frazy potrafią być w tym przypadku potraktowane w zbyt szerokim rozumieniu bądź zbyt mocno zawężone – w każdym z tym przypadków budżet przeznaczony na promocję w Google może mijać się z celem.

Kolejnym błędem, który powtarzany jest niczym mantra, może być brak kierowania reklamy na właściwą podstronę bądź zaniechanie śledzenia konwersji i zachowania użytkowników. To ostatnie jest szczególnie niezrozumiałe, jeśli wziąć pod uwagę jak wygodny panel do sprawdzania statystyk i wyników Google udostępnia dla prowadzących kampanie SEM przy użyciu Google Ads.
Panel Google Ads to zresztą niezwykle cenne źródło informacji o użytkownikach, ich przyzwyczajeniach i sposobie poruszania się po witrynie. Nie ma dzisiaj nic cenniejszego nad tego rodzaju dane – wielkim zaniechaniem jest więc przymykanie oka na zbiór takich wiadomości.

Osobną kwestią jest oczywiście ich skrupulatna analiza i interpretacja – to kolejny krok, który może jednak być niezmiernie przydatny w dalszym optymalizowaniu działań marketingowych w sieci. To również tutaj znajdziemy odpowiedź na to, czy nasze działania w związku z prowadzoną kampanią SEM w wyszukiwarce przynoszą pożądane efekty.
Podsumowując, nie bójmy się korzystać z kampanii Google Ads! Zainwestowane w nią pieniądze i czas mogą się szybko zwrócić, a właściciele biznesu, którzy postanowią eksplorować fascynujący świat internetowej wyszukiwarki, zyskają przyjazne narzędzie marketingowe. Wyświetlana w boksie reklama tekstowa być może nie zrobi na użytkownikach takiego wrażenia jak tradycyjna kampania reklamowa w telewizji, ale może być skuteczna, a w ostatecznym rozrachunku zawsze idzie przecież o to, żeby cyferki się zgadzały.

Jesteś zainteresowany współpracą?
wypełnij formularz kontaktowy.

wycena

biuro

ul. Sienkiewicza 66/24
39-400 Tarnobrzeg
województwo Podkarpackie
NIP: 867 22 42 854
REGON: 366 513 517

obsługa klienta

e-mail: biuro@studiologin.pl
mobile: +48 538 315 455
pn-pt: 8.00-16.00

wyróżnienia