oferta

SEO i pozycjonowanie stron internetowych.

Nie czarujmy się, pozycjonowanie stron www i SEO copywriting to często żmudna praca, która jednak popłaca. Cieszymy się, kiedy możemy obserwować, jak strony naszych klientów zaczynają generować duży ruch, przyciągają kolejnych potencjalnych klientów i są coraz lepiej widoczne w wynikach wyszukiwania.

Widząc efekty naszych działań optymalizacyjnych, nie ustajemy w wysiłkach i z zaangażowaniem staramy się jeszcze lepiej uplasować stronę www w rankingach Google.

Marketing stron internetowych na piątkę z plusem
Marketing internetowy to potężne narzędzie, bez którego trudno wyobrazić sobie dzisiaj funkcjonowanie branży reklamowej. Cyfrowy świat rządzi się jednak swoimi prawami i żeby się w nim nie pogubić, należy działać roztropnie, systematycznie i z dużą rozwagą. W osiągnięciu sukcesu w sieci pomocny będzie dobry SEO copywriting, który wypozycjonuje stronę www i sprawi, że użytkownicy trafią właśnie do Ciebie. Zanim przejdziemy do konkretów, zastanówmy się, dlaczego działania marketingowe online są takie ważne i czy gra jest rzeczywiście warta świeczki.
Internauci to klienci, którzy cenią wygodę i nie lubią trwonić niepotrzebnie czasu. Lubią natomiast, kiedy dosłownie kilka kliknięć myszką przybliża ich do celu, czyli odnalezienia idealnego produktu, usługi czy odpowiedzi na nurtujące ich zagadnienie. Ułatwia im to, rzecz jasna, wyszukiwarka Google, która pokazuje im dokładnie to, co jest obiektem ich pożądania.

Poczta pantoflowa i żmudne poszukiwania tego, co nas interesuje na własną rękę, już jakiś czas temu poszły do lamusa, a ich miejsce zajęły właśnie wyszukiwarki wraz z ich wskazaniami. I właśnie przeniesienie się potężnej ilości konsumentów do sieci nakazuje przyłożyć się do strategii marketingowej online.

Przenosiny do sieci

Branża e-commerce, co pokazują wszystkie badania, z roku na rok rośnie w siłę i nic nie wskazuje na to, żeby ta tendencja miała się odwrócić. Jak wynika z raportu firmy Gemius za ubiegły rok, specjalizującej się w zbieraniu informacji o zachowaniu internautów, już 62 proc. Polaków przedkłada wizytę w sklepie online nad tradycyjne zakupy w sklepach stacjonarnych.

To spory kawałek konsumenckiego tortu do podziału! No dobrze, ale jak uszczknąć z niego jak najwięcej i zaistnieć w świadomości użytkowników sieci? Spokojnie, marketing internetowy ma na podorędziu kilka sprawdzonych metod, które pomogą w podbiciu wirtualnego świata.

Być jak najwyżej, to jest to!

Wytrawni gracze, którzy chcą, żeby ich witryna, sklep online czy blog stały się bardziej widoczne w sieci, muszą włożyć nieco wysiłku w to, żeby to właśnie ich domena wyświetlała się wysoko w wynikach organicznych wyszukiwarki. Marzeniem większości jest to, żeby ich strona www pokazywała się w pierwszej dziesiątce czy dwudziestce. Nic dziwnego – doświadczenie pokazuje, że internauci są z natury niecierpliwi i rzadko przedzierają się przez kolejne podstrony dla konkretnego wyszukiwania.

O ile szanse na to, że użytkownicy przedrą się w poszukiwaniu idealnego produktu czy usługi przez parę pierwszych stron są naprawdę duże, uplasowanie się witryny na dalszych miejscach może znacznie zmniejszyć szanse na dotarcie z ofertą czy przekazem do potencjalnych klientów czy adresatów treści.

Pozycjonowanie i optymalizacja

No dobrze, a jak dostać się do TOP10 czy TOP20? Ciężka praca popłaca i tutaj. Pozycjonowanie stron www to, mówiąc najoględniej, optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarki internetowej. Wszystkie działania i zabiegi związane z pozycjonowaniem witryny mają w ostatecznym rozrachunku zwiększyć widoczność strony i zwiększyć jej szanse na dogonienie czołówki stron pojawiających się w najwyżej plasowanych wynikach wyszukiwania organicznego. Żeby optymalizacja miała pożądany przebieg, musimy zadbać o m.in. o content.

SEO copywriting w praktyce

Tutaj wkraczamy już na teren, na którym niepodzielnie rządzą mistrzowie klawiatury, czyli SEO copywriterzy. To oni zazwyczaj odpowiadają za tworzenie wartościowych treści, które wyszukiwarka uznaje za godne polecenia internautom. Znają się na tym jak nikt, a głównym orężem SEO copywritera są frazy kluczowe oraz odpowiednie nasycenie nimi merytorycznych tekstów.

Dobre SEO to takie, które podsuwa użytkownikom gotowe odpowiedzi na ich zapytania wpisywane w wyszukiwarkę – żeby zadanie zakończyło się pomyślnie należy więc dokładnie dobierać słowa i frazy – to od tego będzie w dużej mierze zależało czy potencjalny odbiorca contentu uzna, że warto kliknąć w witrynę.

Optymalizacja i pozycjonowanie i SEO copywriting to ciągła praca. Zmieniające się algorytmy i kody wyszukiwarek wymuszają na SEO copywriterach nieustanne szlifowanie treści i dostarczanie contentu, który zostanie przez wspomniane mechanizmy potraktowany jako wartościowy i przydatny z punktu widzenia użytkowników.

Optymalizacja to jednak nie tylko praca z treścią i wyszukiwaniem najlepiej dopasowanych słów kluczowych oraz fraz. To także prace nad samą witryną i jej strukturą – rozmieszczeniem poszczególnych elementów i podziału contentu na czytelne kategorie w sposób przyjazny dla odbiorcy. To również linkowanie wewnętrzne.

Pozycjonowanie www ma sens!

Uff, jeśli przebrnęliście przez cały tekst, z pewnością zauważyliście, że pozycjonowanie stron internetowych i ich optymalizacja wymagają nieco zachodu. Nic to jednak – od tego są specjaliści, którzy, nie wiedzieć czemu, pasjonują się, podobnie jak my, zakulisowymi działaniami na zapleczu internetu.

Skuteczne SEO to oczywiście wymierne korzyści, które poprawią widoczność www i wywindują ją w wynikach wyszukiwania. Może to być dla każdego właściciela biznesu początek pięknej przygody z rosnącymi słupkami sprzedaży i zwiększonym ruchem na stronie na czele.

Jesteś zainteresowany współpracą?
wypełnij formularz kontaktowy.

wycena

biuro

ul. Sienkiewicza 66/24
39-400 Tarnobrzeg
województwo Podkarpackie
NIP: 867 22 42 854
REGON: 366 513 517

obsługa klienta

e-mail: biuro@studiologin.pl
mobile: +48 538 315 455
pn-pt: 8.00-16.00

wyróżnienia