oferta

/ Content marketing

Studio Login, oferta, content, marketing, naming

Marketing internetowy, w tym SEO copywriting i naming, to nieco tajemnicze nazwy dla działań, które mają na celu stworzyć Twoją przewagę nad konkurencją. Z dobrym contentem, który Ci dostarczymy, będzie to możliwe.

Nie lubimy przechwałek, ale znamy się na tym, czym się zajmujemy i współpracujemy z najlepszymi SEO specjalistami w branży. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, co jeszcze możesz zyskać decydując się na marketing internetowy i naming tworzony przez nasz zespół.

Jesteśmy skuteczni. Po prostu.
Nie lejemy wody – stawiamy na wartościowe treści, takie, które zachęcą nie tylko do pobieżnego skanowania tekstu, ale i wnikliwej lektury. Content, który tworzymy dla marek, jest angażujący i skuteczny jednocześnie. Zwiększa widoczność witryny, wpływa korzystnie na wizerunek Twojego biznesu i umacnia Twoją pozycję na rynku.

Brzmi dobrze, prawda? Dzisiaj zapraszamy Cię do naszej kuchni – postaramy się przybliżyć Ci to, czym się na co dzień zajmujemy i przekonać Cię, że marketing internetowy nie jest taki straszny, jak go malują.
W naszej kuchni, choć pracujemy przecież w branży kreatywnej, panuje porządek i ład. Przygotowanie dobrego contentu wymaga od nas dyscypliny i skupienia, dlatego nie możemy sobie pozwolić nawet na moment roztargnienia. Naszą opowieść o marketingu internetowym, który powstaje na naszym zapleczu, zaczniemy od krótkiego wprowadzenia.

Niewinne początki

Za historyczny moment w dziejach marketingu internetowego uważa się rok 1994. Wówczas pojawił się pierwszy na świecie sprzedany graficzny baner reklamowy w sieci. Wcześniej e-marketing opierał się przede wszystkim na mailingu, który dzisiaj większość z nas uznaje za zwykły spam. Pojawienie się pierwszej reklamy online, która promowała usługi przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego, wkrótce zrewolucjonizowało sposób planowania działań marketingowych.

Rozwój technologii i sieci dał marketingowcom nowe narzędzia, z których zaczęli skwapliwie korzystać, najpierw nieśmiało i nieporadnie, żeby w latach późniejszych uczynić z nich potężną machinę do reklamy i przyciągania klientów. Pojawienie się wyszukiwarki Google to kolejna cezura i wydarzenie bez precedensu – ranking stron oraz algorytm światowego giganta po dziś dzień wyznacza trendy w reklamie online.

SEO copywriting i content = marketing internetowy

Odkładamy na bok wehikuł czasu i przenosimy się z powrotem do naszej agencyjnej kuchni. Określenia takie jak content, copywriting, naming, SEO, pewnie nie są Ci obce. To dobry początek! Teraz przejdźmy do konkretów. Marketing internetowy to szereg działań, które mają jeden, nadrzędny cel – wypromować biznes i sprawić, że Twoja strona www będzie plasowała się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Dobry content, czyli tworzenie wartościowych z punktu widzenia użytkownika treści umieszczanych w sieci, jest możliwy m.in. dzięki pisaniu tekstów z naciskiem na SEO, czyli z użyciem fraz kluczowych, które mogą być ważne i interesujące z punktu widzenia odbiorców przekazu. Pisanie tekstów może przybierać rozmaitą formę. Dostarczenie różnorodnych treści copywriterskich, takich jak wpisy na blogu, angażujące, unikalne i wyczerpujące opisy produktów, artykuły specjalistyczne, może przyczynić się do tego, że użytkownicy chętniej i częściej będą powracać na stronę www.

Każdy tekst powinien być unikalny i zawierać merytoryczne i przydatne informacje. Nie można przy tym zapominać o nasyceniu contentu frazami kluczowymi i pisaniu językiem korzyści. Nie przesadzajmy z tym jednak! Teksty copywriterskie napisane w sposób naturalny i nienachalny lepiej przemówią do wyobraźni odbiorcy.

Dlaczego tak?

No dobrze, pewnie zastanawiasz się też, dlaczego w ogóle SEO copywriting jest tak ważny i dlaczego to content w dużej mierze odpowiada za to, czy twoja witryna jest chętnie odwiedzana przez użytkowników? Spieszymy z objaśnieniami! Twórcy przeglądarki Google zadbali o to, żeby do odbiorców trafiał w pierwszej kolejności ten content, który zawiera przydatne informacje. Mechanizmy i algorytmy wyszukiwarek premiują twórców stron www, które są tworzone zgodnie z tym kluczem i pokazują je użytkownikom przed stronami, które do copywritingu i tworzenia contentu podchodzą po macoszemu.

Name it! Czyli naming od podszewki

Ważnym aspektem pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych jest także naming – chwytliwe nazwy-hasła, nad którymi pracują nasze najtęższe głowy, mogą okazać się kluczowe dla osiągnięcia celu, jakim zawsze pozostaje tworzenie atrakcyjnych treści. Naming, czyli tworzenie nazw dla marek, usług oraz produktów, pracuje na wizerunek całej marki i jednym z ważniejszych czynników, które kreują postrzeganie biznesu oraz oferty sprzedażowej. W teorii wymyślane nazw może wydawać się banalne. Jako praktycy wiemy jednak, że naming to niezwykle trudna sztuka, wymagająca wyczucia, znajomości tematu i sprawnego posługiwania się językiem, którą opanowali nieliczni.

Marketing internetowy to jednak nie tylko troska o treści zamieszczane na stronie internetowej i SEO copywriting w postaci tekstów na www. To także oprawa graficzna oraz szereg innych działań optymalizacyjnych, które w taki czy inny sposób mają podnieść atrakcyjność danej witryny i sprawić, że wyszukiwarka uzna je za godne polecenia użytkownikom.

Warto inwestować w dobry content

Branża marketingu reklamowego ma za sobą cudowne lata, ale najlepsze jeszcze przed nią. Obecnie szacuje się, że rynek reklamy w wyszukiwarkach stanowi ok. 32 proc. wydatków na reklamę online. Już samo to pokazuje, że warto inwestować w pozycjonowanie witryny oraz SEO copywriting, a przedstawiciele świata biznesu już dawno dostrzegli potrzebę zagospodarowania tej przestrzeni. My też ją widzimy i dlatego wspieramy przedsiębiorców w ich dążeniu do pozyskania wartościowych treści.

Jesteś zainteresowany współpracą?
wypełnij formularz kontaktowy.

biuro

ul. Sienkiewicza 66/24
39-400 Tarnobrzeg
województwo Podkarpackie
NIP: 867 22 42 854
REGON: 366 513 517

obsługa klienta

e-mail: biuro@studiologin.pl
tel: +48 538 315 455
pn-pt: 8.00-16.00