Przejdź do treści

Studio Login

Blogin

Blog, diabeł tkwi w szczegółach - dlaczego warto zainwestować w papier firmowy?

Diabeł tkwi w szczegółach –
dlaczego warto zainwestować
w papier firmowy

Dbałość o wizerunek biznesu może przejawiać się na różne sposoby. Pamiętaj, że liczy się każdy, nawet najdrobniejszy szczegół, np. taki jak papeteria firmowa. Jeśli dotąd nie przykładałeś do niej nadmiernej wagi, pora na zmiany! Porządki najlepiej zacznij od kopert, kartek, wizytówek oraz arkuszy do korespondencji.

Jeśli do tej pory pracowałeś na zwykłym, białym papierze o niskiej gramaturze i wydawało Ci się, że nie ma w tym nic złego… weź głęboki oddech i schowaj kartki głęboko do szafy. Dobry i przemyślany branding to także takie drobiazgi jak Twoja firmowa papeteria. Takie z pozoru nieistotne szczegóły budują, wyróżniają i umacniają Twoją markę. Poświęć więc chwilę na stworzenie zestawu papeterii, który zrobi wrażenie. Dobre wrażenie!

Pokaż się... na kartce!

Koperty, kartki i wizytówki z ciekawym i przemyślanym logo nawiązującym do identyfikacji wizualnej Twojej firmy to również dodatkowa przestrzeń reklamowa i tak powinieneś ją traktować. Na firmowej papeterii możesz przecież, a nawet powinieneś, świadomie nawiązać do swojego logo czy hasła. Możesz tam również umieścić dodatkowe informacje, np. dane kontaktowe. To stosunkowo prosty sposób na zapunktowanie u klientów i współpracowników. Profesjonalnie wykonana korespondencja czy broszury z ofertą, z przemyślanym układem oraz opakowane w estetyczną formę, wpłyną pozytywnie na wizerunek całego prowadzonego przez Ciebie biznesu.

Oczaruj klienta projektem

Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę podczas projektowania zestawu papeterii firmowej? Tutaj także kluczową rolę odegrają detale, choćby takie jak gramatura arkusza. Te o wyższym ciężarze będą się prezentować lepiej od cienkich. Można także postawić na coś “ekstra”. W takim przypadku można posiłkować się dostępnymi na rynku arkuszami z połyskiem bądź tłoczeniami. Postaw też koniecznie na przejrzystą formę – proste i eleganckie projekty graficzne często mówią więcej niż wielokolorowe kartki, na których trudno skoncentrować wzrok. Klienci oraz kontrahenci docenią natomiast pomysłowość. Jesteście firmą dbającą o środowisko? Postaw na kartki z recyklingu w kolorze ziemi. Pomysłowość, podobnie jak dobra papeteria, zawsze jest w cenie.

Udostępnij

Zobacz również