blogin

Wizytówki?
A komu to potrzebne?

Część przedsiębiorców uważa je za przeżytek, tymczasem... klasyczna wizytówka nadal pełni ważną funkcję i mimo postępującej cyfryzacji i przenoszenia się firm do sieci, trudno ją zastąpić w trakcie bezpośredniego spotkania z klientem lub kontrahentami. Niewielki gadżet reklamowy z logo i nazwą firmy może okazać się niezastąpiony w sytuacji, w której chcemy szybko i profesjonalnie zaprezentować ofertę.

Jeszcze kilka lat temu wizytówka była czymś, bez czego trudno było nam się obyć. Służyła do wymiany danych kontaktowych oraz pełniła funkcję reprezentacyjną. W późniejszych latach część przedsiębiorców rezygnowała z nich na rzecz rozwijania stron internetowych oraz profili na portalach społecznościowych.

Szybko się jednak okazało, że tradycyjny kartonik z nazwą firmy, telefonem i adresem mailowym trudno wymienić na coś nowoczesnego, co pełniłoby podobną rolę. Wizytówki pozostały więc w obiegu, choć dzisiaj wymieniamy się nimi w nieco zmienionym kształcie.

Nowoczesna wizytówka

Współczesna wizytówka zawiera, rzecz jasna, podstawowe dane o firmie, ale oprócz tego powinna bazować na dopracowanym projekcie graficznym, który w sposób świadomy nawiązuje do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Za znak czasów można uznać także obecność na nich kodu QR, który przekierowuje nas na stronę www biznesu.

Dla firmy i pracownika

Starannie zaprojektowany kartonik z informacjami o firmie wręcza się podczas spotkań biznesowych, rozmów z potencjalnymi klientami czy podczas eventów branżowych. Wizytówka może mieć charakter ogólny i zachęcać do skorzystania z oferty, ale w dobrym tonie jest także posiadanie indywidualnych papierowych gadżetów przez pracowników. W takim przypadku, oprócz danych firmowych, na papierze znajdzie się także nazwa pełnionej przez nich funkcji oraz wskazanie bezpośredniego kontaktu do pracownika.

Wręczenie wizytówki to ciągle synonim profesjonalizmu i dbałości o szczegóły. Przedsiębiorstwo, które w trakcie spotkania może “wylegitymować” się takim gadżetem będzie zawsze lepiej postrzegane i wyżej cenione niż to, którego pracownik lub właściciel nie będzie mógł wymienić się danymi przedsiębiorstwa w tej tradycyjnej formie.

Udostępnij

Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on twitter

Jesteś zainteresowany współpracą?
wypełnij formularz kontaktowy.

wycena

biuro

ul. Sienkiewicza 66/24
39-400 Tarnobrzeg
województwo Podkarpackie
NIP: 867 22 42 854
REGON: 366 513 517

obsługa klienta

e-mail: biuro@studiologin.pl
mobile: +48 538 315 455
pn-pt: 8.00-16.00

wyróżnienia